$ads={1}
Ben jij de planner die doortastend, efficiënt en vriendelijk de agenda’s van je collega’s beheert? En er linksom óf rechtsom voor zorgt dat elke klantafspraak goed geregeld is? Welkom bij a.s.r. Schade!
Als planner maak je deel uit van een gedreven Planningsteam van het bedrijfsonderdeel Schade van a.s.r. Je beheert de inzet, en dus de agenda’s, van de schaderegelaars en zorgt ervoor dat de administratieve processen rond een schademelding soepel verlopen. Met jouw organisatietalent en servicegerichtheid krijg je het voor elkaar dat een gemaakte afspraak goed past in de agenda van de klant, én dat de klant zich begrepen voelt. Zo lever je een mooie bijdrage aan het goed afhandelen van schademeldingen. Dus: ben jij die klantgerichte multitasker die altijd alles voor elkaar krijgt? Word planner bij a,s,r, Schade!
Dit ga je doen als Planner Expertisedienst bij a.s.r.
- je houdt telefonisch contact met particuliere en zakelijke klanten en met de schaderegelaars van wie jij de agenda’s beheert
- je plant na een schademelding afspraken in voor experts
- je handelt de administratieve processen correct af
- je ondersteunt de schaderegelaars praktisch en administratief
- je draagt bij aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van het Planningsteam
Deze vacature is echt iets voor jou, want jij
- denkt en werkt op minimaal mbo-niveau
- hebt affiniteit met – en bij voorkeur ook kennis van – de (schade)verzekeringsbranche
- hebt een flexibele werkhouding en bent bereid om in tijden van drukte meer uren te maken en in rustige weken wat gas terug te nemen
- kan goed organiseren en bent een uitstekende teamplayer
- bent een echte multitasker, die makkelijk en snel kan schakelen en altijd het hoofd koel houdt
Dit bieden we je
- een bruto salaris van € 2.100 - € 3.000 op basis van 38 uur per week plus een 13e maand en 8% vakantievergoeding
- een heel goede pensioenregeling, met een hoge bijdrage van de werkgever. Plus een aantrekkelijke thuiswerkvergoeding en korting op verzekeringen
- bij a.s.r. zijn we flexibel in thuiswerken: we werken gemiddeld 60% thuis en 40% op ons prachtige hoofdkantoor in Utrecht met veel faciliteiten
- veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit
- met een plek in de Dow Jones Sustainability World index behoort a.s.r. tot de wereldwijde top van duurzame bedrijven
- ontdek wat we nog meer bieden
Hier ga je werken als Planner Expertisedienst in Utrecht
Je gaat aan de slag bij het bedrijfsonderdeel Schade van a.s.r., op de afdeling Planning en WFM in het team Beheer en Service Acceptatie Particulier. Het gaat vooralsnog om een contract voor een jaar. Ondanks de hectiek, die kenmerkend is voor een planningsafdeling, is de sfeer uitstekend. Heb jij zin in deze dynamische baan? Je nieuwe collega’s kijken al uit naar jouw komst!
Solliciteer op deze Administratieve vacature
Enthousiast geworden? Reageer via de button ‘solliciteer’. Bij a.s.r. geloven we dat verschillen ons samen sterker en beter maken en voor ons tellen alleen je kwaliteiten. Daarom vinden we het prima als jij in jouw cv geen geboortedatum, geslacht en geboorteplaats opneemt.
Hier vind je meer informatie over het sollicitatieproces.
Neem bij inhoudelijke vragen contact op met Carlo D'Avino (Manager A): 063093259 / carlo.davino@asr.nl.
Wij werken op een prettige manier samen met een aantal preferred suppliers. Acquisitie door werving- en selectie-, detachering- of uitzendbureaus wordt daarom niet op prijs gesteld.