Medior Facilitair Verhuismanager (0,8 - 1 FTE)
Regio: Randstad, Midden Nederland en Noord-Brabant
Puur is Partner op het gebied van (her)huisvestingsprojecten. Onze echte roots liggen in het managen van kleine, complexe en grootschalige huisvestingsprojecten. Wij zijn betrokken vóór, tijdens en na het hele verhuisproces. Om veranderende huisvesting binnen planning, budget en zónder slapeloze nachten te realiseren, zoeken wij een medior Facilitair Verhuismanager.
Samen met je collega’s draag je zorg voor het ondersteunen van onze opdrachtgevers bij hun uitdagingen en breng je energie in het team. Wij houden er van onze mouwen op te stropen en onze omgeving telkens te verrassen met pragmatische oplossingen, toewijding en doelgerichtheid. We zijn er tijdelijk, met de juiste expertise en slagkracht, typische bouwers die de verandering en implementatie fase als geen ander begrijpen.
Wie ben jij?
Jij bent die authentieke, positief ingestelde facilitaire “denker en doener” met passie voor het vak! Jij wilt graag onderdeel zijn van een jonge en snel ontwikkelende facilitaire organisatie met enthousiaste professionals en volop ruimte om je verder te ontplooien. Je deelt onze kernwaarden: Betrokken, Praktisch, en PUUR. Je neemt eigenaarschap, jewerkt voor wisselende relaties door heel Nederland (welke qua woon-werk afstand bereikbaar zijn), je bent flexibel en kunt met piekbelastingen omgaan.
Als medior verhuismanager sta jij stevig in je schoenen. Met jouw bekwaamheid ben je een volwaardig gesprekspartner voor onze opdrachtgevers. Energiek weet jij je onderwerpen snel eigen te maken en betrek je stakeholders daarbij. Je schakelt moeiteloos op verschillende niveaus en hebt goede netwerkvaardigheden. Bij alles wat je doet ben je je bewust van jouw positie binnen je omgeving. Je sterke politieke- en organisatiesensitiviteit draagt daar aan bij. Jij neemt alle facilitaire zaken bij jouw klanten uit handen in de periode voorafgaand, tijdens en na de verhuizing. Samen met het verhuisbedrijf realiseer je dat vanaf dag één organisaties zonder zorgen aan de slag gaan op een nieuwe werkplek en met energie. Daarnaast beschik je over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, kan je goed analyseren, ben je klant- en kwaliteitsgericht. Je stimuleert, motiveert en coacht de ondersteunende projectmedewerkers.
Een greep uit jouw takenpakket:
- Zelfstandig organiseren van A tot Z verhuizingen, met alle facetten die daarbij komen kijken;
- Actief toezien op de voortgang, kwaliteit en veiligheid van uitgevoerde werkzaamheden binnen jouw projectscope;
- Contact onderhouden met de stakeholders binnen jouw projectteam en zorg dragen voor een correcte uitvoering van de project gerelateerde diensten;
- Opmaken, controleren en borgen van je eigen opgestelde projectplanning en bewaken project budget;
- Aansturen van het projectteam;
- Ambassadeurschap creëren met tevreden en blije klanten.
Dit ben jij:
- PUUR: Authentiek, Energiek, Inspirerend, Oprecht;
- Je bent bevlogen, gepassioneerd en sterk in je vakgebied;
- Je bent een ondernemende duizendpoot en kunt makkelijk meerdere ballen in de lucht houden;
- Je bent initiatiefrijk, betrokken en ambitieus;
- Je bent communicatief sterk en beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Je bent dienstverlenend, maar kunt ook grenzen stellen.
én… DIT BEN JIJ OOK:
- Projectmatig werken
- Flexibel inzetbaar en bereid om te reizen;
- Jij bent afgestudeerd aan de opleiding HBO Facility Management of MBO facility management met reeds 5 tot 10 jaar werkervaring;
- Beschikt over brede kennis en minimaal 2 tot 5 jaar ervaring op het gebied van huisvesting;
- Je hebt de kennis en ervaring om zelfstandig projecten uit te voeren;
- Affiniteit met het coachen van ondersteunende projectmanagers;
- Ervaring met PRINCE2 (pré) of soortgelijke methoden.
Dit krijg jij van ons:
- Een markt conform salaris en passende secundaire arbeidsvoorwaarden die aansluiten bij je werkervaring.
- Een energiek groeiende organisatie waarin je wordt gestimuleerd om je eigen verantwoordelijkheid te nemen;
- Een gezonde balans tussen jouw wensenen de mogelijkheden binnen Puur en Partners;
- Mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling en uitbreiding van vakkennis.
- Veel eigen verantwoordelijkheid en flexibiliteit in het invullen van de functie.
Over Puur en Partners:
We vinden het belangrijk dat je onze teamcultuur uitdraagt, deze kunt bewaken en borgen. We zijn trots en voelen ons mede verantwoordelijk voor de organisatie. Project management, facility management en huisvesting zijn de vakgebieden waarvan ons hart sneller gaat kloppen. Wij zijn Puur en Partners Midden B.V. gevestigd in Apeldoorn.
Als dit jouw ideale baan is én jij als persoon zojuist bent omschreven, reageer dan snel naar Sem Harteman via e-mail naar sem.harteman@puurpartners.nlof bel naar 06-20184639.
Soort dienstverband: Fulltime, Vaste baan
Rooster:
- Flexibele werkuren
- ma-vr
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Dienstreizen vergoeding
- Flexibele werkuren
- Mogelijkheid tot promotie
- Pensioen
- Reiskostenvergoeding
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Ervaring:
- A tot Z verhuizingen/verhuismanagement: 2 jaar (Gewenst)
- Facility management: 5 jaar (Gewenst)
Werklocatie: Fysiek
Deadline sollicitaties: 07-09-2023
.$ads={1}