Administratief medewerkster


 

$ads={1}

  • Pebbels is een relatief kleine organisatie; drie locaties en ruim 40 medewerkers. De administratie is alles wat niet op de groep / locatie gedaan wordt. Denk aan
  • uitvoeren van het proces voor (mogelijke) nieuwe klanten (informatie verstrekken, proefberekeningen maken, rondleiding / intakes plannen, inschrijven en plaatsen van nieuwe kinderen)
  • Onderhoud bestaande klanten: aanpassingen in planning, zowel dagelijks/incidenteel (kind komt een dag niet, zieke kinderen, extra dagen opvang) als structureel, dus het aanpassen van de opvangafspraken met alles wat daarbij hoort)
  • Financiele taken: facturen maken, opvolgen bij wanbetaling, inkomende facturen verwerken.
  • Urenregistratie nakijken en verwerken voor maandelijkse salarisverwerking
  • Inkoop tbv locaties
  • Omgaan met 'bijzondere' vragen, klachten, wensen, opmerkingen van klanten.
  • Specifieke kennis / kunde:
  • Werkomgeving is 100% Google Workspace: GMail, Google Docs, Google Sheets, webgebaseerde externe tools en Chromebooks. Windows en Word kennis is nutteloos bij ons.
  • Kennis van en ervaring met bovenstaande is noodzakelijk op niveau 'gevorderde gebruiker'. Je zit een groot gedeelte van de dag gegevens tussen systemen heen en weer te brengen, dus vaardigheid met sneltoetsen om te kopieren, plakken, tabs en windows openen en ertussen schakelen en weer sluiten, alsook navigatie in GMail maakt een enorm verschil in productiviteit.
  • In het algemeen is inzicht in webgebaseerde tooling handig: URLs snappen en mee werken; intuitie voor cloud/local data.
  • Uiteraard is een bovengemiddelde typesnelheid handig. 150+ CPM is niet nodig, maar "twee-vinger-zoeken" gaat niet werken.
  • Kennis van of op zijn minst bekendheid met de sector is sec genomen niet noodzakelijk, maar het is de hele context, dus is wel een pre. Onderdeel van inwerken is uiteraard uitleg over het business model, primaire in-uit stromen en onze kernwaarden.
  • Wij werken volgens protocol. Dat wil zeggen dat alle voorspelbare en herhaaldelijke handelingen beschreven en (technisch) gefaciliteerd zijn. Daar zit ook een groot deel procedures in, zodat het altijd zo veel mogelijk duidelijk is welk werk op welke manier op welk moment gedaan moet worden. (want er is altijd meer werk dan tijd).

Qua werkafspraken:

  • De behoefte aan werktijd is bij voorkeur drie dagen in de week; Qua tijden: de piekbelasting zit tussen 08:00 en 09:30. Daarom starten we om 07:30 (net als pm'ers op de groep) zodat eventuele berichten van de vorige avond er nog door kan voordat de afmeldingen van die dag zelf binnenkomen.
  • On-site werken (Overaseweg 238, Breda, link). Technisch gezien zijn we niet afhankelijk van plaats, maar deels thuiswerken is mogelijk.
  • Kinderopvang valt onder de CAO Kinderopvang. Functieprofiel is Administratieve Kracht A, schaal 5, trede 7. Bij 36u/w is dat €2026 / maand bruto. (zie CAO kinderopvang)

Soort dienstverband: Parttime, Vaste baan, Bepaalde tijd
Contractduur 7 maanden
Parttime uren: 12 per week

Rooster:

  • Dagdienst

Werklocatie: Fysiek

Deadline sollicitaties: 09-09-2023
Verwachte startdatum: 01-10-2023

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال