Functietitel: Adviseur openbare orde, veiligheid en crisisbeheersing
Een crisissituatie, je hoopt dat dit zich nooit voordoet in de gemeente waar je woont/werkt. Maar toch kan het gebeuren. En jij weet als geen ander hoe je op een crisissituatie inspeelt. Jij gaat goed op veranderende situaties en raakt niet in de stress van beslissingen die ad-hoc genomen moeten worden als het gaat om openbare orde, veiligheid en crisisbeheersing. Ken jij jezelf hierin? Dan is deze baan voor jou!
Wat ga je doen?
- Is er een crisissituatie (bijvoorbeeld op het gebied van maatschappelijke onrust)? Dan blijf jij kalm en weet jij wat jij moet doen. Jij bent namelijk de spin in het web als het gaat om veiligheid en weet op zo’n moment ook de protocollen te volgen en in werking te zetten.
- Jij pakt de regie op verschillende veiligheidsthema’s. Hierbij sta je in nauw contact met externe partners zoals Veiligheidsregio Twente. Ook zoek jij de samenwerking op met jouw collega’s van andere domeinen, denk aan communicatie en sociaal domein.
- Jij adviseert bestuur, directie en collega’s over veiligheidsvraagstukken. Dit doe je uiteraard na nauwkeurige analyse.
- Jij bent verantwoordelijk voor het coördineren en organiseren van het gemeentelijk aandeel in crisisoefeningen. Dit doe jij in samenwerking met de VRT.
Wat heb je daarvoor nodig?
- Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde opleiding integrale veiligheidskunde, bestuurskunde of criminologie.
- Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring rondom veiligheid en/of crisisbeheersing.
- Jij kan het hoofd koel houden in crisis en stresssituaties.
- Jij hebt geen 9 tot 5 mentaliteit. En dit betekent niet dat jij 24/u per dag moet werken, maar jij staat er wanneer er zich een crisissituatie voordoet.
Wat bieden wij?
- Op basis van 36 uur, maximaal €5009,00 bruto per maand. De functie is gewaardeerd in schaal 10 (cao SGO).
- Je krijgt een tijdelijk contract van een jaar met de intentie om deze aansluitend om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd.
- Werken waar en wanneer je wilt: een tijd- en plaats onafhankelijke baan.
Je motivatie en cv kun je insturen. Deze vacature wordt tegelijkertijd intern en extern opengesteld. Interne kandidaten genieten voorrang in de procedure.
Overige informatie
- De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
Meer informatie
Reageren kan tot 27-11-2023 met een CV en in het Nederlands opgesteld, tevens voorzien van minimaal 2 referenties) waaruit kennis/ervaring van bovenstaande blijkt.
ZZP is niet mogelijk.Voor overige vragen over bovenstaande vacature kunt u contact opnemen met één van onze medewerkers van team Bluecarreer, dhr. A. van der Hoeven, telefoonnummer 085-0041021.
U kunt ook direct via onze website reageren op bovenstaande vacature of uw cv bij ons aanleveren, wij gaan dan op zoek naar een geschikte match voor u! Ons emailadres is: info@bluecarreer.nl
Bluecarreer is een leuk klein bedrijf, gedreven door pure liefde voor ons vak. Tevens zijn we SNA gecertificeerd!
Interesse in de functie van Adviseur openbare orde, veiligheid en crisisbeheersing bij Bluecarreer regio Tubbergen?
Reageer nu met je CV en motivatie via de "solliciteer" button.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.